Zoom Phone dostępny w Polsce od dzisiaj (09.03.2020)
Zoom Video Communications ogłosił pełną dostępność usługi telefonicznej w chmurze Zoom Phone w 11 dodatkowych krajach i dostępność w trybie Beta w 25 nowych krajach, w tym w Polsce!!!.
Zoom Phone obsługuje teraz lokalne numery telefonów i dostęp do sieci PSTN dzięki nowym planom taryfowym z taryfą nieograniczoną w Austrii, Belgii, Danii, Francji, Niemczech, Włoszech, Holandii, Portugalii, Hiszpanii, Szwecji i Szwajcarii (11 nowych krajów).
Natomiast usługa Zoom Phone w wersji Beta jest dostępna od 9 marca 2020 dla obecnych klientów Zoom na prośbę i po zaakceptowaniu przez Zoom kolejnych 25 krajach: Polska, Argentyna, Brazylia, Bułgaria, Chile, Kolumbia, Kostaryka, Chorwacja, Republika Czeska, Ekwador, Estonia, Finlandia, Grecja, Hongkong, Węgry, Litwa, Luksemburg, Meksyk, Norwegia, Panama, Peru, Rumunia, Słowacja, Słowenia i Turcja.
Zoom Phone został wprowadzony w USA i Kanadzie w styczniu 2019 r. i nieco później w Australii, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Nowej Zelandii i Portoryko.
Czy jest Zoom Phone
Zoom Phone to system telefoniczny w chmurze dostępny jako rozszerzenie wideokonferencyjnej platformy Zoom. Obsługuje połączenia przychodzące i wychodzące za pośrednictwem tradycyjnej sieci telefonicznej (PSTN). Zoom Phone oferuje bogatą funkcjonalność, co umożliwia klientom całkowite zastąpienie dotychczasowego rozwiązania PBX i konsolidację wszystkich narzędzi do komunikacji biznesowej na platformie wideokonferencyjnej.
Zoom Phone umożliwia także konfiguracje hybrydowe, które pozwalają na zintegrowanie aktualnego rozwiązania telefonicznego klienta z chmurą Zoom. Integracja kanału audio i wideo na na jednej platformie umożliwia płynną eskalację komunikacji głosowej do połączenia wideokonferencyjnego.
Zoom Phone może być także wykorzystywany w ośrodkach contact center dzięki integracji z takimi rozwiązaniami jak Five9, Genesys, NICE inContact, Talkdesk czy Twilio.
Więcej informacji na temat Zoom Phone można znaleźć na stronie Zoom Phone
Comentarios